کاربرد در خدمات مالی

نیاز به حفظ حریم شخصي بصری درسرویس های مالی

در صنعت خدمات مالی، حفاظت از اطلاعات مشتریان و صورتهای مالی داخلی غیر قابل انكار است. هم اكنون روند فزاينده اي در هر سه مورد حفاظت از اطلاعات مشتريان، پيچيده تر شدن قوانين حفاظتي مرتبط و در مقابل افزايش فعاليت هكرها مشاهده شده و در نتيجه نياز به حفاظت از اطلاعات در هر سه زمان ذخيره سازي، انتقال و مشاهده آن ها ملموس تر شده است.

در هر استراتژی جامع حفاظت از داده ها، بايد حفاظت از حریم بصری شخصي  نيز در نظر گرفته شود. منظور حفاظت از داده ها در مقابل افرادی است که قادر به مشاهده صفحه نمایش کارمندان و یا اطلاعات مشتریان بر روی دستگاههای بانکی نظیرATM مي باشند. حریم بصری شخصي لایه ای حیاتی در حفاظت از داده ها از  نظر در معرض دید قرار نگرفتن آنها توسط افراد ثالث بوده كه اغلب نادیده گرفته می شود. ولی با عنايت به موارد فوق استفاده از فیلتر های حریم شخصی در طی سالیان گذشته چه در خودپردازها و یا سایر موارد به حد قابل ملاحظه ای افزایش یافته است.